Zarządzenie Nr 51/24 Wójta Gminy Dębowa Kłoda z dnia 22 lipca 2024 r.

Herb na rozmytym tle
22
07
2024

w sprawie zmiany czasu pracy w Urzędzie Gminy Dębowa Kłoda

ZARZĄDZENIE NR 51 /24
WÓJTA GMINY DĘBOWA KŁODA
z dnia 22 lipca 2024 r.

w sprawie zmiany czasu pracy w Urzędzie Gminy Dębowa Kłoda

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r.
poz. 609 z późn. zm.), art. 207 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465
z późn. zm.) oraz § 15 ust. 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r.
w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz. 1650 z późn.
zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. Ze względu na utrzymujące się upały i pogarszające się w znacznym stopniu warunki pracy w pomieszczeniach biurowych Urzędu Gminy Dębowa Kłoda, wprowadzam w miesiącu lipcu i sierpniu 2024 r. zmianę czasu pracy dla pracowników Urzędu Gminy Dębowa Kłoda w przypadku gdy temperatura w pomieszczeniach biurowych przekracza 28 stopni Celsjusza :
    1. poniedziałek od godz. 8.00 do godz. 15.00;
    2. wtorek - piątek od godz. 7.00 do godz. 14.00.
  2. Zobowiązuję Kierowników Referatów do wprowadzenia dyżurów, w celu zapewnienia sprawnej i bieżącej obsługi interesantów w godzinach pracy Urzędu, przy zapewnieniu jednoosobowego dyżuru na parterze budynku Urzędu Gminy Dębowa Kłoda :
    1. poniedziałek od godz. 15.00 do godz. 16.00;
    2. wtorek - piątek od godz. 14.00 do godz. 15.00.
  3. Dyżury pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach ustala bezpośredni przełożony.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Dębowa Kłoda.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

WÓJT
Grażyna Lamczyk

Autor: Ewa Urban
Powrót
Transmisja Sesja Rady Gminy online

Ikona Kamera

Gospodarowanie odpadami
Ikona worek na śmieci
Nieodpłatna Pomoc Prawna
Ikona pomoc prawna
Dokumenty do pobrania
Ikona dokumenty
Odnawialne Źródła Energii

Ikona odnawialne źródła energii