Informacja o urzędzie - tekst ETR

Gmina Dębowa Kłoda:

Gmina Dębowa Kłoda znajduje się w województwie lubelskim w powiecie parczewskim.

Gminę tworzy 20 sołectw. Sołectwa pomagają w działalności gminy. 

Gmina Dębowa Kłoda zajmuje powierzchnię 188 kilometrów kwadratowych.

W gminie mieszka 4000 mieszkańców. To gmina rolnicza. 

W gminie znajduje się dużo atrakcji turystycznych. Są to Jezioro Bialskie i Lasy Parczewskie, 

Na terenie gminy znajduje się wiele zabytków historycznych. 

 


Urząd Gminy w Dębowej Kłodzie:

Wójtem Gminy Dębowa Kłoda jest Pani Grażyna Lamczyk. 

Wójt dba o to, aby wszystkim mieszkańcom żyło się dobrze w gminie.

W wykonywaniu zadań pomagają jej pracownicy i Radni Gminy Dębowa Kłoda.

 


Strona internetowa:

Na stronie internetowej Urzędu Gminy Dębowa Kłoda: 

debowakloda.pl znajdują się informacje o aktualnych wydarzeniach w gminie. 

 


Na stronie internetowej znajdziesz potrzebne numery telefonów pracowników gminy. Numery telefonów są w zakładce informacje i kontakty.

 


Informacje zamieszczane są też na profilu Facebook: https://www.facebook.com/debowakloda

 


Adres: 

Urząd Gminy w Dębowej Kłodzie

Dębowa Kłoda 116A

21-211 Dębowa Kłoda

 


Kontakt:

Sekretariat urzędu

Numer telefonu 83 355-70-08

Poczta elektroniczna  sekretariat@debowakloda.pl

 


W razie konieczności możesz zadzwonić na numer alarmowy czynny całą dobę: 786 111 678

 

Powrót
{$static.static_content} {if !empty({$static.files})} {$static.files} {/if}